خانه
با ما تماس بگیرید
درخواست نقل قول
اخبار
Eternal Bliss Alloy Casting & Forging Co.,LTD.
خانه اخبار

شرکت ریخته گری و فرمینگ آلیاژ سعادت ابدی ، LTD.Atrip به سلسله چینگ در ماه مه

چین Eternal Bliss Alloy Casting & Forging Co.,LTD. گواهینامه ها
در زمینه تخصص در ریخته گری و کارآیی در کار صادرات و تنظیم ملاحظه.

—— الکس کریشچرچ

تحویل سریع ، ترسیم حرفه ای و قابلیت طراحی قوی به ما کمک زیادی می کند.

—— آقای ایکر زلایا

این بار حمل و نقل را برای ما ترتیب داده و قطعات را از بندر خود به انبار ما تحویل داده اید. این یک راه حل کامل و خدمات حرفه ای است.

—— خانم جین ماچوفسکی

کیفیت عالی قطعات ریخته گری و ماشینکاری. متشکرم!

—— ALEKSANDR LUKIANOV

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
شرکت ریخته گری و فرمینگ آلیاژ سعادت ابدی ، LTD.Atrip به سلسله چینگ در ماه مه
آخرین اخبار شرکت شرکت ریخته گری و فرمینگ آلیاژ سعادت ابدی ، LTD.Atrip به سلسله چینگ در ماه مه
Wuxi در ماه مه سبز است ، همه جا پر از زندگی است ، هوا به تدریج داغ است ، همیشه یک اصرار برای پذیرای طبیعت وجود دارد.
شرکت ریخته گری و فرفری آلیاژ سعادت ابدی ، LTD. آموزشی ویبولیتین در مشغله های کاری ، به طبیعت برای تنفس هوای تازه ، ورزش ماهیچه ها و استخوان ها ، ورزش ، نزدیک شدن به طبیعت ، احساس طبیعت طبیعت ، همچنین ما را برای پیوستن به شرکای کوچک Wuxi Qianbai Material علم و فناوری ، برای ارتقاء تفاهم و ارتباط متقابل بین اعضای تیم ، تقویت روحیه تیم ، ایجاد و توسعه آگاهی تعاونی ، افزایش انسجام تیم و شروع سفر 5 ماهه ما .
صبح روز 25 مه (شنبه) ، آفتاب آفتاب بود ، گرچه هوا کمی گرم بود ، اما شور و شوق شرکای کوهنوردی زیاد بود و حال و هوای آن زیاد بود. ما در پل بالای پارک Changguang-xi متحد هستیم و کوهنوردان حرفه ای ما را به سمت گرم شدن ، 10 دقیقه پیاده و کوه جنگل جلوی "یک رقیب" ما سوق می دهند.
ما در حال کوهنوردی هستیم! همه سرشار از انرژی و روحیه بودند و به سختی به سمت قله کوه تلاش می کردند. اگرچه شرکای شخصی به دلایل جسمی کوهنوردی را کند می کنند ، اما یکدیگر را ترغیب می کنند ، از یکدیگر حمایت می کنند و با یکدیگر برخورد می کنند قدرت وحدت وجود دارد.
حدود یک ساعت بعد ، همه به قله رسیدند. باد می وزد ، عرق به جا مانده از صعود را خشک می کرد و ما به احساس "نگاهی به کوه های کوچک اطرافمان" نگاه می کردیم. این احساس واقعا عالی است تمام مناظر زیبا در کوه منظره ای پانوراما دارد ، کوه گشاد و سبز است ، جنگل رنگ شده است ، و بسیار خارق العاده ای در حال حرکت است.
بعد از فتح کوه جونژانگ ، به پایین رفتیم و مناظر زیبا را در نزدیکی کوه جونژانگ مرور کردیم. هرچه قدم می زدیم می توانستیم تمشک وحشی را انتخاب کنیم و آنها را طعم دهیم. با تمام وجود با پای پیاده ، سرانجام به زوئلانگشان رسیدیم که به اولین قله دریاچه Taihu معروف است.
روز به تدریج کم کم باران شروع شد ، اما از اشتیاق کوهنوردی ما چشم پوشی نکرد ، زیرا می توانستیم از رویای باغ و باغ چمن در دو کوه لذت ببریم. همه ما مجبور شدیم به بالای کوه برویم ، گرچه وسط هنوز باران کمی داشت ، اما شور و شوق همه را از بین نبرد.
بعد از دو ساعت کوهنوردی ، سرانجام به قله کوه رسیدیم ، در طبیعت زیبا ، به عنوان یادگاری عکس گرفتیم.
در عین حال ، کوهنوردی یک مسابقه بین قدرت بدنی و استقامت است. در روند صعود از کوه ، اعضای تیم همواره روحیه سخت کوشی ، وحدت و همکاری را به پیش برده اند ، با سخت کار و صعود به قله شجاعانه ، نه تنها مشکل و موفقیت کوهنوردی را تجربه کردند ، بلکه نشان داد که شرکای فناوری مواد Wuxi Qianbai یک وحدت و کار سخت است. یک تیم با کیفیت بالا و سرسخت. توسعه فعالیتها به طور مؤثر باعث افزایش احساس افتخار جمعی کارکنان ، ارتباط بین کارمندان را تقویت کرده ، فاصله بین یکدیگر را نزدیکتر کرده و انسجام جمعی را بسیار افزایش داده است. ما باید یاد بگیریم که زیبایی طبیعت را تجربه کنیم ، از سرگرمی بی رحمانه بهار لذت ببریم ، به طبیعت برگردیم ، طبیعت را آرام کنیم و در آغوش بگیریم. این فعالیت باعث ارتقاء ساخت و ساز فرهنگی Wuxi Qianbai شرکت علم و فناوری مواد ، آموزشی ویبولیتین ، غنی سازی زندگی فرهنگی اوقات فراغت کارمندان ، تقویت تبادل بین همه و تقویت دوستی بین همه است.

میخانه زمان : 2019-05-29 16:52:00 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Eternal Bliss Alloy Casting & Forging Co.,LTD.

تماس با شخص: Ms. Juliet Zhu

تلفن: 0086-13093023772

فکس: 86-510-68792172

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)